KAN EN BIVERKNING VARA SÅ EXTREM?


Oj oj oj hörrni, det är en trött Tilda som skriver till er idag. Wow. Jag nämnde ju i ett tidigare inlägg att mina sömnproblem gjort sig påminda igen. Därför bestämde jag mig för att ta en sömntablett igår, mest för att jag kände att en fjärde natt med utebliven och dålig sömn var för mycket. Jag har alltså sömnmedicin utskrivet som jag kan ta vid behov, men jag har inte tagit det på någon månad nu. Förrän igår.

Jag somnade, vilket var bra. MEN! Idag har jag gått runt som i en dimma. Jag har känt mig hängig, mosig i huvudet och yr. Dessutom har mina ögon varit så långsamma i sina rörelser?! Hela jag har varit som i något slags slow-motion-mood och det har varit riktigt kämpigt. Jag har förstått att många upplever trötthet dagen efter som en biverkning av sömntabletter, men detta var extremt alltså! Har någon av er upplevt samma sak? Berätta gärna!

Idag var det iallafall en halvdag på jobbet då eftermiddagen var uppbokad för sommarfest med alla kollegor. Vi åt en god lunch ute på buskåkers gästgiveri och spelade kubb bland annat. Supermysigt att få hänga med alla dessa människor utanför jobbets väggar😅 Är så tacksam för att jag har hamnat i denna fantastiska arbetsgrupp. ❤️

Gillar

Kommentarer

feliciaidachristina
feliciaidachristina,
Har precis börjat med någon sorts medicin mot problem med insomningen och var även själv som i en dimma hela dagen idag haha
nouw.com/feliciaidachristina
tildajuujarvi
tildajuujarvi,
Men gud är det sant? Så obehagligt 😅
nouw.com/tildajuujarvi